godmorgon!


Hur var er valborg igår? :)

Själv hade jag jäkligt roligt, hade helst velat dra på krogen, men det får så få som ville det, hehe. Men det var roligt ändå! Mådde väl sådär imorse, men nu mår jag mycket bättre :) så om ett tag drar jag iväg till stallet, och kör en travbomsövning med 2 volter :)

Han fick vila igår efter att ha gått så bra hela veckan, mitt hjärta! ♥

Har börjat fundera på lite tävlingar nu också, känns som att vi är redo för det :) Tänkte väl börja med en pay and jump, och går det bra kanske vi hinner med en lokal tävling i år, tur man har erfarenhet, så man kan hjälpa sin häst när pressen kommer :)

Nu ska jag kila

hejhopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0