Godmorgon!


Hello, vakna för ett bra tag sedan, men ligger fortfarande kvar i sängen. Det är verkligen så jäkla tråkigt och vara hemma! Så nu ska jag hitta på någonting så klockan går fort och jag kan åka och rida!! :)

Väntar även på mitt dumma Nelly paket som aldrig verkar komma. Tur man kan spåra det hihi, det var i Ånge 6 imorse, så får väl hoppas på att det hinner åka hit idag :)

Förresten, vad vill NI läsa mer om här på bloggen? Skulle vara roligt om ni kunde skriva om någonting ni gärna skulle vilja läsa om. Vet knappt vad ni vill läsa om. Ni kanske vill ha mer bilder? Vem vet, ni kanske tycker allt är bra ändå hihi :)

Men nu ska jag städa och laga lunch, hörs lite senare då!

Hejhopp♥


uääk, det låg snö på backen imorse när vi tog ut hästarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0