Godmorgon!


Idag var jag uppe med tuppen, var väl sådär 3veckor sedan sist? det var det förmodligen, denna vecka är alltså min utsläpps-vecka, åh, tro mig när jag säger detta, även om det är underbart att åka till stallet och träffa sin älskling, så är det så långt ifrån underbart man kan komma. Man är trött, hängig, hästarna är på hugget och sparkar i väggarna = huvudvärk.. Hehe, vilka I-landsproblem. Min poäng är iallafall att det är jobbigt att åka till stallet på morgonen.

Längtar tills hästarna börjar sova ute! hua vad skööönt det kommer vara, jaja nog om det, nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på ett avsnitt av how i met your mother och sedan kliva upp för att åka till skolan, eller ja först ett stopp på donken! Jag vet, snart kommer jag rulla fram... hehe

hejhopp♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0