Dagens träning 6/5


Hola!

Dagens träning bestod av lydnad på hög nivå. Gjorde massa halter och sen trav och sen halt osv, för att få honom vaken och kvick. Det gick över förväntan! :) Red även ett dressyrprogram som jag satt ihop själv, det gick också väldigt bra. Hade verkligen inga höga förväntningar, men det visade sig att det kunde jag ha haft. Hade nog kunnat kräva lite ytterligare av honom :) På slutet ställde jag fram en oxer och det var mest lydnads träning. Jag kom i samlad galopp och kanske 20m innan hindret gjorde jag halt och sen galopp och hopp och han var sååå duktig! Min finaste prins!♥

Igår hopptränade jag med Anna och det gick ju bra det också, men det är så synd att Eyeo blir så slarvig när det är låga hinder, han tar knappt i och så är han duktig på att riva då... menmen.. han lär sig nog förhoppningsvis :)

Och Anna gjorde mig så glad och laddad förut när hon berättade om en pay-and jump tävling. Och den ska jag självklart vara med på! Det ska bli så roligt och jag är så laddad!!! :D

Nu ska jag kila, hejhopp♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0