Dagens träning 3/5


Idag red jag till ridhuset och red några dressyrövningar. Var egentligen tänkt att jag skulle hoppa, men skippade det och tar det imorgon istället. Han kändes rätt spänd idag och pigg som tusan. Kan nog bero på att han stog igår. Men jag kunde knappt peta på honom så var det framåt som gällde. Det är ju bra på ett sätt, för han blir väldigt framåt och samtidigt lyhörd. Eftersom han är så mjuk och känslig i munnen, fungerar han jätte bra när han har sin normala energi!

Han är så jäkla bra min fina prins. Men imorgon ser vi fram emot hoppträning! Funderar på att hoppa bana, med mycket titthinder :) Nu måste jag sova, har ett nationellt prov i engelska som väntar imorgon.

Godnatt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0