Dagens träning


Hejsan!

Förlåt så jätte mycket för den dåliga uppdateringen. Men har fullt upp med jobb och plugg så bloggen hamnar lite åt sidan..

Idag red jag iallafall ut, och jisses vad Eyeo förvandlas ute i skogen. I ridhuset är han den lyhördaste dressyrhästen typ. Men jäklar vilket sprutt det blir på honom ute. Vi hoppade några terränghinder och Eyeo tyckte det var lika roligt som jag! Det är så roligt att upptäcka att hoppträningarna/dressyrträningarna har gett resultat. Numera kan han mäta avstånden själv och hoppar med rätt hoppteknik.

Han är så jäkla bra min pärla!

Idag fick Eyeo även nya skor på fötterna och det gillas ju eftersom hovarna/strålen var så jäkla dåliga efter bytet av årstid. Men nu är hans hovar så fina så :)

Imorgon blir ev. hoppträning annars blir det uteritt :)

Nu ska jag soooova :)

godnatt♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0