underbara dag!


Hej på er! :)

Har verkligen njutit utav dagen idag. Vaknade runt 6 imorse och låg då en stund och kolla på tv, sedan vid 10 åkte vi ut till birsta och handlade kraftfoder och 4st nya höpåsar. Så nu har jag ett helt lager färdigpackade höpåsar!

Åkte till stallet efter det och tog av Eyeo täcket. Så han fick stå naken i solen :) Fixade och donade klart allt i stallet, och sedan stog jag ute med Eyeo i solen och använde ryktstenen för att hjälpa honom med hårsläppet.

Nu märker man verkligen att det är vår, nu är det hårsläpp och då plockar vi även fram B-vitaminen så han äter någonting. Eyeo tappar verkligen aptiten när han släpper hår. Gör era hästar det?
Men med B-vitamin så äter han som vanligt :)

Men detta blir det sista jag skriver ikväll, så vi hörs imorgon!

Hejhopp♥

Jag använder Shyfeeder b-vitamin 2,5L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0