min ponnykarriär


Jag tänkte berätta lite om min ponnykarriär :)

Jag har alltid älskat hoppning, det är nog den roligaste sporten i världen! Så jag började ju såklart med att hopptävla på ponnyn Chester, jag red honom i flera år, och han blev bara bättre och bättre :) Så fick jag Eldstorm som jag hade på foder innan köp, när hon skulle besiktigas så trodde veterinären att hon inte skulle kunna hoppa högre klasser än LC/LB. Och det var tyvärr inte värt så mycket pengar att lägga på henne, så vi lämnade tillbaka henne. Idag tävlar hon SM och står i Stockholm. Så efter det var jag inte alls sugen på att rida, men så frågade min morfar mig om jag ville ha en häst. Och det ville jag ju såklart, så vi åkte och kollade på hästen och där stod han, min fina prins Eyeo. Så vi åkte och hämtade honom den 19 oktober 2008, sedan dess har jag haft honom :)

Oj nu ramla jag in på Eyeos historia, hehe :)

Men här kommer lite bilder sedan jag red Chester




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0