Lite shopping


Eftersom jag inte skrivit den senaste månaden ungefär tänkte jag att jag kunde lägga ut min shopping sedan denna månad :)


Paddar ifrån jackson köpt på KINGS
(Älskar dessa, perfekt för transport eller bara som vanliga stallpaddar)


Fleecetäcke ifrån HÖÖKS
( Sitter som handen i handsken, helt perfekt)

Ulltäcke ifrån HÖÖKS
( Lite stor i hals, men inte så det inte passar, så tummen upp)


Detta täcke är inte det rätta täcket, men tänkte ge er på ett ungefär hur det ser ut.

Jag har alltså ett Jackson täcke från KINGS

( Inte nöjd alls, alldeles för stort i bogen, tummen ner)


Schabrak från HÖÖKS
( Ursnyggt, bra passform och ligger stilla under sadeln)



CATAGO grimma från KINGS
( Min grimma är blå, men älskar verkligen denna grimma, den är ursnygg, Själva CATAGO märket står över hela grimman :) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0