Hemma från stallet


Hej på er!

Har precis klivit innanför dörren typ, inte riktigt men. Åkte till stallet vid 5 ungefär och gjorde klart allting samt mockade hagen i det "vackra vädret" not! Men det gick bra ändå, nu har jag kört iväg lite skit, så det smälter lite bättre. Men det är ju så jäkla tungt...

Iallafall så runt kvart över 6 åkte jag hem för att äta, och sedan tillbaka för att träna. Det gick himla bra till en början, men sedan kom det in 2 nya hästar, så dom blev mer intressanta än mig, hehe. Men efter en stund av tittande på dom andra hästarna började han lyssna på mig igen. Sedan var det dags för galopp. Men då blev han som vanligt som en tickande bomb. Men tillslut fick jag honom att lyssna på min hjälper, så det löste sig :) Red igenom honom ordentligt idag, travade mest för att få honom att även bli mer lösgjord i traven. Och efter ett tag kändes han riktigt lösgjord, så då avslutade vi med att trava av och skritta av sedan blev det hemgång i det blåsiga vädret.

Nu ska jag faktiskt krypa ner i sängen, är helt slut!

Godnatt♥

3 bilder på Eyeo efter träningen








Kommentarer
Postat av: Sanna

SV: Jag tyckte de syntes väldigt väl :)

2011-03-23 @ 07:11:21
URL: http://ridtravartjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0