Hej alla glada!


HejsanHoppsan!

Har legat hela kvällen och försökt få kontakt med Eyeos uppfödare utan resultat, synd. Det vore så himla roligt att få veta någonting om Eyeos "uppväxt" eller iallafall få se en bild av honom som föl :)

Brukar ni söka/har sökt information om er hästs uppfödning/historia?

Denna vecka har jag utsläpp och det betyder att jag ska upp klockan halv 6 och även åka tillbaka rätt tidigt för hovis kommer och ska slå på Eyeo ena skon han tappade i lördags. Så nu ska jag slå igen datorn lägga mig på kudden och försöka sova :)

Men vi hörs imorgon!

Hejhopp ♥


fin han är min vackra lilla prins ♥

Kommentarer
Postat av: jossan

Kul att du skaffat en blogg! :)



Jag har kontaktat Bellans uppfödare, och hon skulle leta bilder samt bad mig skicka över nyare bilder. Tyvärr hörde hon aldrig av sig mer.. så det var synd. Hade varit roligt att se henne som föl och unghäst. :-)

2011-03-07 @ 12:46:32
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0