Godmorgon sockersmulor!!


Godmorgon på er!

Hur har ni sovit?

Själv har jag sovit som en liten ängel, har suttit hela morgonen och försökt få till windows movie maker programet, men det strular bara, så efter 1timmes försök gav jag upp... Ni får helt enkelt vänta på filmen!

Nu har jag väl egentligen inte så mycket att tala om, tänkte hoppträna idag, men vill göra det nu på dagen, får väl ta en prommis eller något!

Men vi hörs senare, hejhopp♥


detta är alltså jag för er som undrar, fast mitt partyjag, kände för att
 lägga upp en partybild eftersom jag fyller 18år om 3 dagar!!

Kommentarer
Postat av: Henrietta

sv: Den heter Wendy III :),, min före detta ponny.

2011-03-23 @ 14:03:40
URL: http://ridersjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0