Förlåt mig!


Hej på er!

Förlåt mig för det jätte dåliga bloggandet på slutet, men det har varit mycket nu i helgen, bla mamma kom hem från tanzania, jag hade vänt på dygnet osv. Så jag har i stort sett bara sovit idag efter jag varit och ridit :) Men nu är jag back on track :D

Red iallafall ut idag i det soliga fina vädret. Det var så grymt mysigt. Han kändes mjuk och avslappnad trots att det var lite farliga soptunnor och postlådor efter vägen. Men han tappade inte avslappnaden, han slappnade av HELA vägen. Min lilla prins ♥

Har knappt några bilder att erbjuda, så det får bli en på pappa pch Eyeo sen i somras! Men idag ska jag försöka knäppa bilder.

Vi hörs sen, hejhopp ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

SV: okej, riktigt snygg i alla fall! ;)

2011-03-15 @ 09:33:17
URL: http://beeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0