Dåliga tider!


Hej på er kära vänner!

Usch så dåliga saker det hänt mig den senaste tiden. Ingenting går som det ska, jo skolan går som den ska. Men hade gärnat bytt ut det dåliga i nuläget mot att skolan skulle gå dåligt. Har helt enkelt ingen bra period alls nu, är deppig och allmänt less. Hoppas att Eyeo kan få mig på bättre tankar, det brukar han vara väldigt skicklig på att göra!

Nej men inget mera depp nu. Tänker se framåt istället för att hela tiden se bakåt. Ni förstår säkert att det handlar om kärlek. Men kärlek är fan inte alltid så lätt.

Vad finns det att göra? Klarar man sig utan en kärlek som man älskar?

Jag har varit med om detta förut och det klarade jag ju, men det var ändå en jobbig period i mitt liv, och nu vet jag vad som väntar mig..

Usch vilket deppigt inlägg :P Nu ska jag sova lite till och sedan ta en prommis till stallet, lovar att inte skriva nå mer deppiga inlägg nu, men ibland är det skönt att få skriva av sig , tycker ni inte det? :)

Hejhopp ♥


någon som aldrig sviker mig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0