Lite framtidsplaner


Satt och funderade igår på att köpa en till häst, så jag gick in på hastnet och hittade många fina pärlor. Men kom på rätt snabbt att jag har ju inte den tiden. Jag går i skolan, Eyeo är inte helt utbildad. Så ett nytt hästköp får vänta tills om runt 3-4år :)

Men om 3-4år kommer jag ha en till liten pärla iallafall, det är jag helt hundra på :) Hade tänkt mig en ganska ung häst, runt 4-5år, en hbl valack :) Tänkte ta och satsa på dressyr med den pållen!

Hehe, knäpp jag är som smider framtidsplaner så långt fram i tiden :) Jag hinner nog ångra mig under kommande år om vad jag vill ha för häst, tror ni inte? :)

känns ju inte som att man skulle tacka nej till en sån här häst ;)


källa: HÄR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0