Dagens träning 9/6


Var tänkt i början att jag skulle rida i ridhuset, men när jag hade skrittat dit så var det hoppträningar så jag red tillbaka och tog ett pass runt stallet. Red i dressyrsadeln idag, och satan vad bra Eyeo gick. Och vilken sits jag fick. Jag har undrat var min dressyrsits har tagit vägen. Men inte konstigt när man rider runt i en "hoppsadel" hela dagarna.

Han kändes fin idag men det var lite varmt så efter ett tag, tog jag av sadeln och red barbacka ner till vattnet och badade lite. Det uppskattades nog från Eyeos sida :)

Nu är jag så trött så trött.. så jag orkar inte sitta här något mera, nu blire lite film och pizzzzaaa mums.

Hejhopp♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0