Dagens träning 3/6


Hejsan!

Tänkte börja med att berätta att våra hästar ska få sova ute inatt för första gången på detta år :) Vi brukar göra så varje år, några utspridda övningsnätter inför betet :)

Idag red vi ett dressyrpass, men jag krävde inte så jättemycket utav Eyeo. Vi red väl rätt mycket vägar och tränade mest på v. galoppen då han har börjat studsa på vänster bakben i vänster varv...

Är det någon som har något tips på hur jag kan träna bort det?

Jag har bestämt själv för att rida i mycket varierat underlag + Fatta en galopp, bryta av efter 3 galoppsprång osv. Men tänkte om ni har några tips? :)

Nu ska jag bort till Anna för hon fyller 19år idag, HIPP HIPP HURRRRA!!♥♥♥

Hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0