Stockhooolm!


Hej på er!

Just nu i denna stund ligger jag i sängen på vårat hotellrum i Stockholm. Har haft det väldigt mysigt här, och hunnit besöka naturhistoriska riksmuseet, vasamuseet, aquaria, grönan och skansen. Har tagit tunnelbanor, pendeltåg, spårvagnar och bussar hit och dit. Gaah, stockholm är så jäkla stort jämfört med lilla Sundsvall.

Men det var som på något sätt en nystart för mig, det kändes som att jag fick komma iväg på en semester. Och vilket väder vi haft? 22 grader ute nu, vart typ 50 i solen förut. Åkte även M/S båt förut bort till djurgården och det var så jäkla mysigt!

Hihi, jag är full av glädjekänslor nu. Nu till Eyeo, världens bästa vän Anna tar hand om Eyeo nu när jag är borta :) Fast Vicky lånade honom idag och dom hade skrittat ut barbacka :) Det hade gått bra, har väl inte så mycket att säga om just det ämnet eftersom jag inte var där :P

Nu ska jag sova, för imorgon bär det av till NORRKÖPING :D wiiie!

Godnatt♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha det här vädret i stockholm har vi haft i flera flera veckor nu :p Jag längtar faktiskt efter regnet.. Betet i alla hagar är SÅ torrt och tråkigt :(

2011-07-29 @ 00:54:46
URL: http://semlur.blogg.se/
Postat av: Jossan

hej fin blogg, intresserad av att göra ett bloglovin byte?

2011-08-06 @ 11:07:21
URL: http://ljusdalsryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0