Längesen nu!


Nu har Eyeo äntligen fått flyttat hem från betet och dom dumma flugorna! Så nu tyckte jag också att det var dags att börja blogga nu när jag ska sätta igång honom efter hans sommarlov :) Jag har haft en väldigt skön sommar och Eyeo också för den delen, förutom att han blivit väldigt sparkad och mobbad i hagen :(

Men min lilla häst är ju för den delen också som han är, om han inte får vara med dom blir han väldigt ledsen och står mestadels bara och skriker.

Nog om det, har själv nyss varit inne på körskolan och gjort risk ettan *äntliiiigen* Har även bokat halkbana och körlektioner och på torsdag den 28 ska jag beställa uppkörning och teoriprov, spännande !! :D

Nu ska jag iallafall åka iväg till världens allra finaste kille Eyeo :) Hejhopp♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0