Uppe med tuppen


Idag klev jag upp runt halv 6, eftersom jag hade utsläpp imorse :) Sov inte en endaste sekund efter det, så nu sitter jag på skolan i datasalen, helt själv.. Började visst halv 10.

Och ännu roligare att jag slutar 16:15 idag.. blää, men what to do. Har iallafall rotat runt lite i kontoret och hittade en filmkamera. WOOHP vad glad jag blev =D

filmkamera= Massor med ridfilmer

Idag tänkte jag som sagt hoppa, funderar på att hoppa studs, eller bom hinder bom hinder osv. Men man vet aldrig med mig, det kanske blir något helt annat också ;) Rotade även runt för att försöka hitta min tävlingsmapp, men nej såklart är den borta. Där har jag även mitt gröna kort, så får vänta tills pappa kommer hem från Kiruna så han kan hjälpa mig, han har lite mer koll :)

Har hört nåt rykte om att man måste ta om grönt kort eftersom det ingår ridning nu i utbildningen, stämmer det?


Kommentarer
Postat av: Anna

Nej det stämmer inte, det är bara dom som ska ta det nu som måste rida och göra allt sånt :)

2011-04-06 @ 21:11:05
Postat av: Beatrice

Anna: Åh tack vad bra att du sa det!! :D

2011-04-07 @ 14:32:57
URL: http://eyeo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0