Träning 6/6


Hoppade som sagt idag, blev varken studs eller bom hinder bom osv. Vad vare jag sa? hehe :)

Hoppade en vattenmatta idag för första gången med Eyeo. Oj vilka hopp det blev över den, men han skötte sig riktigt bra. Det är alltid så jäkla roligt att hoppa över nya utmaningar, speciellt med Eyeo eftersom han verkligen tar i över nya hinder. Han kändes lugn och fin i början och stadig, men eftersom det var så varmt i ridhuset så hade jag dörren öppen. Och det var jätte farligt enligt Eyeo.

Men jag är jätte nöjd över mitt hjärta!

Tyvärr kan jag inte bju på några bilder idag heller...

Hoppas det blir nya bilder snart så ni får se hur mycket han utvecklats på så kort tid! :)

Hejhopp♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0