Lite shopping


Jo juste! Köpte ju som sagt de röda regntäcket och schabraket jag ville ha. Och jösses så nöjd jag är över schabraket. Dock blev jag lite besviken på regntäcket för det var inte alls samma färg eller satt lika snyggt som det gjorde på bilderna. Men jaja, jag är överlever nog det också. Huvudsaken är ju att det ligger bra på Eyeo.

Eyeo är nämligen rätt duktig på att slita sönder/förstöra sina täcken i hagen, så jag köper inte så jätte dyra till honom, har flera st istället =D

Så tänkte skriva en liten lista om hur många täcken jag faktiskt äger ;)

Vintertäcken - 4st

Regntäcken - 2st

Fleecetäcken - 5st

Ulltäcke - 1st

Skritt täcken - 3st

Ländtäcken - 2st

Svetttäcken - 1st

Tror nog det var alla täcken!

Hur många täcken har ni till era hästar ?


Ulltäcke köpt på hööks

Kommentarer
Postat av: Anna

jag har:

Vintertäcke 1st

Regntäcke med foder 2st

fleece 2st

ländtäcke 1st ^^



Jag behöver införskaffa lite flera men det är så dyrt med täcken:/

2011-04-05 @ 20:04:12
URL: http://supertravarna.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Jag har två vintertäcken, ett fleece och ett reflexländtäcke. Ganska många med tanka på att jag inte äger någon egen häst ;) Men ett regntäcke står just nu på inköpslistan.



Förresten vad är det för häst du har? :)

2011-08-22 @ 10:45:53
URL: http://wherethesidewalkcracks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0