God morgon!


Hej på er!

Nu har jag varit dålig på att blogga igen. Men har haft fullt upp i skolan med massa prov och inlämningsuppgifter. Men ska försöka ägna lite tid hit iallafall :) Får se nu igår var det måndag och då red jag och anna ner mot sjön för en premiärtur :) Det har äntligen smält bort så pass mycket att man kan rida där nu =D

Men det gick inte att rida hela vägen så vi vände efter ett tag, sedan blev det lite markarbete i paddocken. Blev någon vänster och högergalopp, men red mest halter och böjde honom som en liten ostkrok :)

Idag verkar det bli pissväder, så idag hade jag planerat in att rida till ridhuset och köra ett lite mer intensivt pass. Kanske lägger fram nå bommar eller till och med ett hinder :)

Men jag skriver ikväll efter jag har tränat, hejhopp♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0