Dagens träning 4/4


Hej på er!

Idag red jag till ridhuset och red mycket lydnad. Jag red dessutom utan stigbyglar, hehe imorgon kommer träningsvärken komma fram.. Men han var sååååå duktig och jag är sååååå stolt över honom. Vi har verkligen inte haft några motgångar alls på kanske 1månad nu, det känns helt fantastiskt!!

Eyeo är svagare som högerställd än som vänsterställd, så jobbade mycket småsmå volter och kraftiga böjningar. När jag ridit så ett tag brukar det släppa i högervarvet och han brukar gå och böjas åt alla olika håll i olika grader :) 

Imorgon väntas hoppträning =D Blev inga bilder idag eftersom jag inte hade med mig någon "kameraman"

Hejhopp♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0